Wale tanto walee x°

« Older   Newer »
  Share  
Ä l l u s s
view post Posted on 12/11/2008, 18:02




L'ho messa qui perchè se anche non sono assolutamente fan dei dARI mi fanno talmente scompisciare da quanto so sèmi e tonti che non possono non essermi simpatici XDDDD

Ecco dunque il motivo di questo topic: ho trovato tra i miei appunti di forumcommunity una cosa che avevo salvato tempo fa da non so che forum, quindi ve la posto e ridete xD


CITAZIONE
ciò, vero...

ma digo, e dopo i me dize che £a dizocupazsion ca£a? sapar tera, vangar l'orto e semenare manco fenoci...

cuesto no ze EMO, ze SEMO, e basta...

e po', 'sto cantante come se ciamarise£o? vaben che co che£a lengoasa no el se ciama de seguro.. ah, po', ze£o un tic de slenguarse el lavro, o el ze drìo eliminar i rezidui del cadio, noto elemento radiativo? (che sarìa da starghe distante, e soratuto no davanti...)

ah, perla de£e perle: cadio ze cue£o che ghe ze suceso a so mare co el ze nato? o ze cue£o che £a ga dito par prima roba?

tanti se dimanda cuanto... mi ve dimando: COME gavì paga' el batarista? se £a ga sbriga' cadio?

wale sta par? walerio (o walewio, dal Wangelo secondo Cadio)? walentino? walter (che secondo la litizzetto ze el mejo amigo de cadio)?

Spetemo el prosimo Wideo parché 'ndando 'vanti ghemo da concimar l'orto e ghemo el loamaro cuazi vodo...

Stinti Sa£uti

X°°D
 
Top
Billy The Beaver
view post Posted on 12/11/2008, 18:19




Precisazione (dato che c'è un certo ominide nei paraggi che ha logicamente un cervelletto fossilizzato):
"de£e" naturalmente si legge de-e -> dee
ma ovviamente è inutile dirlo... non siamo mica scemi...
 
Top
tea*
view post Posted on 13/11/2008, 20:38




senti billy, se vai avanti così dorò a sua santità papale (la fry, ndt(ndt=Nota Di Tea)) di scomunicarti!

ovviamente scomunicarti dal sacro ordine dei castori!
 
Top
Billy The Beaver
view post Posted on 13/11/2008, 20:57




Ahh è cosìì?
ma ndt veramente che vuol dire?
 
Top
_xXx_fahrenheit483_xXx_
view post Posted on 21/12/2008, 13:36




a me non fa ridere quella cosa sui dari è_é poverino quel figo di dario (e anche capelli viola...peccato che sia insieme al biondo froch) u.u

 
Top
Ä l l u s s
view post Posted on 22/12/2008, 17:09




Bah ._.
 
Top
5 replies since 12/11/2008, 18:02   238 views
  Share